23.11.2016 00:49


Ze studentky žurnalistiky event marketérkou

Autor: Aneta Krikelová | Kurz: Online Stisk | Kategorie: Ekonomika

V brněnském Impact Hubu přednášela event manažerka Socialbakers Klára Honzíková o tom, jak správně pořádat akce různých typů. Ve své přednášce se zmínila o svých pracovních zkušenostech i jak takovou práci získat. 

Pro Kláru Honzíkovou je práce zábava. Foto: Archiv Kláry Honzíkové

Socialbakers je česká společnost, která se zabývá analýzou dění na sociálních sítí, jako je Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin a Google+. Jejich analýza pomáhá klientům monitorovat, jak se mluví o jejich produktech, značkách či jaké jsou reakce na jejich novinky. Mezi jejich zákazníky patří firmy Nestlé, Lenovo, Danone, Microsoft, Disney a další. Klára Honzíková zde zastupuje pozici event manažera. Náplní její práce je organizace akcí, jako jsou konference, team buildingy, prodejní akce i vánoční večírky. Klára pracuje na globální úrovni a tyto akce organizuje po celém světe. Mezi její velké úspěchy patří i organizace světově známé konference o sociálních médií Engage.

Klára se tomuto oboru věnuje dlouho. „Co si pamatuji, tak od mala jsem měla tendence něco organizovat a teď se tomu mohu věnovat profesionálně, ačkoliv jsem vystudovala žurnalistiku," říká. K práci v Socialbakers se dostala díky nešťastné náhodě. „V den, kdy jsem měla mít pohovor jsem odlétala do ciziny, tak jsme ho zrušili s tím, že náhradní zřejmě nebude. Ale osud tomu chtěl, že mi uletělo letadlo a já se na poslední chvíli mohla dostavit," vzpomíná Klára. Ale pohovorem její přijetí do Socialbakers nebylo definitivní. „Byla jsem jediná, kdo kývl Janu Řežábovi, zakladateli Socialbakers, na zorganizování mezinárodní konference v New Yorku během sedmi týdnů. Jediné, co bylo v té době známé, byl název konference," směje se.

Dvouhodinová přednáška Kláry Honzíkové o tom, jak správně pořádat akce, byla rozdělena na čtyři části. První část se zaobírala tím, co si musíme ujistit před pořádáním eventu. Druhá část se týkala toho, co musíme předem nachystat. Věci, které musíme mít pod kontrolou před akcí i během ní, byly téma třetí části. A poslední část ukázala, že i když akce skončí, pořadatel má pořád co na práci.

Klára rozdělila přednášku do čtyř částí. Autorka: Klára Honzíková. 

Práce v Socialbakers, celosvětově uznávané české firmě, může zaujmout studenty zajímající se o sociální média, marketing, multimédia. Socialbakers aktuálně nabízí dvě stáže pro studenty na konferenci Engage Prague 2017. Pro lepší orientaci jsou stáže na jejich webu v názvu označeny slovem Intern.  Ačkoliv jsou stáže neplacené, získané zkušenosti jsou mnohem cennější. Obzvlášť, když je zde možnost získání práce. „Studenti, kteří se zúčastní naší stáže, často dostávají možnost u nás pracovat," říká Klára Honzíková. 

Klíčová slova: marketing, event marketing, impact hub

Fotogalerie



">

Hodnocení příspěvku

1 | 2 | 3 | 4 | 5 (1 - nejhorší, 5 - nejlepší)

Vkladání nových komentářů skončilo.