07.12.2013 21:27


Vánoční dárky mohou lidé nakoupit na slevových portálech s více než padesátiprocentní slevou

Autor: Martina Kynclová | Kurz: Online Stisk | Kategorie: Ekonomika

Své služby nabízí v současnosti zákazníkům téměř sto slevových portálů. Před Vánoci jejich nabídky využívá mnoho lidí a nakupuje tam dárky za výhodné ceny. Ne vždy však voucher naplní zákazníkovo očekávání.

Brno ‒ Nákupy na slevových portálech jsou mezi Čechy stále oblíbenější. Možnost získat zboží či službu za výhodnou cenu využívá nejen před Vánoci stále více lidí. Podle údajů z platební brány PayLo.cz utratili zákazníci v prvním pololetí letošního roku o třetinu více než loni za stejnou dobu, tedy téměř jednu a půl miliardy korun.Na slevových portálech může člověk sehnat šperky i laciné cetky. Foto: Martina Kynclová

„Na slevových portálech plánuju nakupovat vánoční dárky. Už několikrát jsem tak sehnala zboží za výhodnou cenu,” řekla studentka Hana Sedláková. V průměru jsou poukazy zlevněné o více než polovinu.

„Zákazníkům nabízíme slevové akce, například podle sezóny. Chceme co nejvíce vyjít vstříc jejich přáním a potřebám,” vysvětlil spoluzakladatel Vykupto.cz Tomáš Bátrla. Podobně jako ostatní portály spolupracuje i tato brněnská firma s ověřenými prodejci, s jejichž službami byli lidé v minulosti nejvíce spokojeni. „Každého obchodníka podrobíme důkladné bezpečnostní prověrce. Asi osmdesát procent z nich odmítáme, většinou z důvodu nejasného původu zboží. U cestovních kanceláří navíc kontrolujeme, zda mají pojištění proti úpadku,” objasnil Bátrla.

I přes snahu portálů prodávat jen ověřené nabídky, roste také počet lidí, kteří by už na těchto portálech nikdy nenakupovali. „Chtěl jsem udělat radost svému bratrovi a objednal jsem mu se slevou solární stavebnici. Poslali mi krám, který neměl s ilustračním obrázkem u nabídky nic společného,” rozčiluje se prodejce výpočetní techniky Lukáš Král. I když většina portálů garantuje vrácení peněz, mnoho lidí si koupené zboží raději nechá. „O reklamaci jsem neuvažoval. Čas s tím strávený a poštovné by mě stály víc než koupený výrobek,” myslí si Král.

Snížit počet reklamací na polovinu se letos podařilo serveru Zapakatel.cz. „V loňském roce jsme zvýšili péči o kvalitu prodávaného zboží. Rozešli jsme se s dodavateli, kteří nesplňovali naše požadavky, provádíme kontroly, testujeme zboží před zahájením prodeje,” řekl marketingový ředitel Zapakatel.cz Vladimír Hlaváček. Měsíčně vrací peníze třem procentům zákazníků.

Nejvíce vánočních dárků kupují lidé v kategorii zboží, péče o tělo, cestování, móda a gurmánské zážitky.

Klíčová slova: slevové portály, vánoční dárky, zákazníci

Fotogalerie

Hodnocení příspěvku

1 | 2 | 3 | 4 | 5 (1 - nejhorší, 5 - nejlepší)

Vkladání nových komentářů skončilo.