09.05.2015 11:42


Sto nových pracovních pozic v Brně. Student Agency dává šanci studentům i absolventům

Autor: Havel Adam | Kurz: Online Stisk | Kategorie: Studentský servis

Šance pro absolventy. Přední poskytovatel cestovních služeb ve střední Evropě Student Agency se chystá v letošním roce přijmout téměř tři sta nových zaměstnanců. Jde o víc než deset procent současného stavu. Zhruba tři čtvrtiny z nich hledá v České republice, zbytek na Slovensku. Jeho záměr souvisí s další expanzí firmy, která se hodlá rozvíjet ve všech svých činnostech. Zájem projevila o čerstvě vystudované mladé lidi i o zaměstnance s praxí.

Brno – Absolventi nejrůznějších oborů mívají často problém s nalezením prvního zaměstnání, kde získají mnohdy prvotní zkušenosti. Některým tak může pomoct navyšování kapacit páté nejobdivovanější firmy v České republice dle vyhlášení Sdružení Czech Top 100, jihomoravské Student Agency. Ta do konce letošního roku plánuje zaměstnat tři sta nových pracovníků. „Většina míst je na hlavní pracovní poměr, hledáme však i brigádníky a nabízíme také zkrácené pracovní úvazky,“ uvedla personální ředitelka společnosti Renata Sklenářová.

ŽLUTÝ. Na první pohled jasné odlišení Student Agency od autobusů ostatních společností. Foto: Adam Havel

Studenti nebo čerstvě vystudovaní mladí lidé bez zkušeností mohou pomýšlet především na místa palubního servisu v autobusech nebo vlacích. Pro vykonávání dalších pozic se předpokládá praxe i kvalifikace, u stevardů není nutná. „Hledáme zkušené programátory a pracovníky oboru IT, lidi do marketingu i manažery,“ řekl generální ředitel skupiny Student Agency Jaroslav Řehůřek. „Zájem však máme i o prodejce zájezdů,“ doplnila Sklenářová.

Přímo v Brně nově najde uplatnění zhruba sto lidí. Další pak firma zaměstná v různých regionech České republiky a na Slovensku, kde to bude kolem sedmdesáti nových míst. Společnost dále projevila zájem o řidiče autobusů a zároveň spustila kampaň lákající slovenské řidiče do Česka, jelikož v zemi východních sousedů chce rozšířit spíš řady vlakového personálu včetně tradičních železničářských a provozních profesí. „Na trase mezi Bratislavou a Košicemi chceme jezdit dvakrát častěji. Máme zažádané o zvýšení kapacity na příští rok,“ oznámil Řehůřek.

Společnost kromě konkurenceschopných platových podmínek sází také na značku a firemní filozofii. „Ve všem, co děláme, chceme být nejlepší na trhu. Chceme udávat trend a nastavovat standardy,“ prohlásil Řehůřek.

A právě nastavenou filozofii si pochvalují také cestující. „Stačí úplné maličkosti, aby si člověk uvědomil, že s nimi chce jet i příště. Usmívající se personál se po celou cestu stará o vaše stoprocentní pohodlí. Člověka potěší i nápoj zdarma nebo nabídka novin a časopisů. To ostatní firmy rozhodně neposkytují,“ sdělil Lukáš Břenek, který pravidelně využívá žluté autobusy na trase mezi Brnem a Prahou. „Zde jsou navíc velkým bonusem individuální dotykové obrazovky zabudované v každém sedadle,“ dodal.

V současnosti skupina Student Agency zaměstnává asi dva tisíce tři sta lidí a patří jí primát největšího prodejce letenek na českém trhu. Kromě toho provozuje vlaky pod značkou RegioJet a pravděpodobně všem dobře známé žluté dálkové autobusy. Ročně přepraví víc než deset milionů cestujících.

Klíčová slova: Student Agency, absolventi, práce, RegioJet

Fotogalerie

Hodnocení příspěvku

1 | 2 | 3 | 4 | 5 (1 - nejhorší, 5 - nejlepší)

Vkladání nových komentářů skončilo.