07.05.2017 15:37


Soutěž o kreativní vouchery spojuje tvůrčí talenty s firmami

Autor: Eliška Koukalová | Kurz: Stisk | Kategorie: Zpravodajství

Zástupci města vylosovali výherce Kreativních voucherů Brno. Celkem třiačtyřicet firem si tak odnáší poukaz na spolupráci s tvůrčím profesionálem. Spolu s Jihomoravským inovačním centrem Brno pomůže firmám zaplatit až tři čtvrtiny nákladů na tyto služby. Společnosti mají zájem zejména o pomoc v oblasti propagace.

Zástupci Brna vylosovali výherce kreativních voucherů. Foto: Eliška Koukalová

Brno – Projekt Kreativní vouchery Brno už druhým rokem spojuje práci tvořivých profesionálů s firmami, které by jinak z finančních důvodů nebyly schopny spolupráci navázat. Hodnota peněžní pomoci čítá až sto tisíc korun. Primátor města Brna Petr Vokřál vylosoval spolu se specialistkou podpory kreativních odvětví Terezou Chrásteckou třiačtyřicet firem, které vouchery obdržely.

Poukazy ale nemají za úkol jen zprostředkování pomoci tvůrčích osobností firmám. „Vedení města nechalo zhotovit studii, podle které působí právě v Brně čtvrtina všech českých kreativních profesionálů. Pomocí voucherů a dalších projektů se tak snažíme tyto talenty udržet v moravské metropoli,“ sdělil Vokřál (ANO).

Tvůrčí osobnosti jsou odborníky ve svém oboru. Firmy se tedy nemusí snažit jejich vědomosti nahrazovat svépomocí. Společnost NeonVision, která poukaz vyhrála v loňském ročníku, vylepšila své internetové stránky. „Prezentace navenek je pro firmy důležitá. Prostřednictvím práce s odborníky společnost jen získá. Nevyplácí se dělat věci levněji nebo na půl,“ zhodnotil přínos Jan Neuman za NeonVision. 

Propagace spolu s webdesignem bývá nejžádanějším bodem, pokud jde o tuto soutěž. „Prostředky voucheru použijeme na videa a fotografie, pomocí kterých se chceme prezentovat před našimi případnými klienty. O něčem podobném uvažujeme delší dobu, bez poukazu by ale navázání jakékoliv spolupráce trvalo mnohem déle,“ dodal Karel Špidla za OMNIPLAST. 

Do druhého slosování soutěže o Kreativní vouchery Brno se zapojilo sto deset firem. Hodnota poukazu dosahuje až ke sto tisícům korun, tudíž pokrývá téměř pětasedmdesát procent celkových nákladů. Společnosti mají zájem o vylepšení svých webových stránek, tvorbu videí, grafického designu, marketingových strategií po reklamní služby. Projekt má na starost Jihomoravské inovační centrum. Za třináct let fungování zprostředkovalo centrum na tři sta spoluprací, jimiž pomáhá zvyšovat konkurenceschopnost zapojených podniků.

Klíčová slova: vouchery, pomoc, rozvoj, Brno

Fotogalerie

Hodnocení příspěvku

1 | 2 | 3 | 4 | 5 (1 - nejhorší, 5 - nejlepší)

Vkladání nových komentářů skončilo.