03.11.2016 17:45


Eliška Drkalová: Pro Digitální garáž od Googlu pracuji díky prokrastinaci

Autor: Aneta Krikelová | Kurz: Online Stisk | Kategorie: Ekonomika

Spolupracovat s Googlem je snem nejednoho studenta. Studentce Filozofické fakulty, Elišce Drkalové, se to povedlo. Je jedním z brněnských ambasadorů nového projektu Googlu, Digitální garáže, zaměřeného na online marketing.

Eliška přednáší na FSS o online marketingu


Brno – Eliška Drkalová se dostala ke spolupráci s Googlem podle jejích slov typicky studentským způsobem. „K Digitální garáži jsem se dostala díky prokrastinaci. A dobře jsem udělala.“ Zkrácení dlouhé chvíle vedlo k vyplnění online kurzu a následné spolupráci. Do projektu se přihlásili studenti z mnoha univerzit, které tento rychle rozvíjející se projekt zaujal. „Byla jsem opravdu překvapena, že i přes velký zájem jsem byla vybrána,“ uvedla. Z Masarykovy univerzity byly vybrány dvě studentky, Eliška je jednou z nich.

Online platforma Digitální garáž je bezplatný vzdělávací program Googlu určený stávajícím podnikatelům a firmám a také budoucím podnikatelům: studentům, kteří chtějí zdokonalit své digitální dovednosti pro podnikání nebo rozvoj kariéry. Tento projekt je tvořen videi, která obsahují nejpodstatnější informace o online marketingu. Videa jsou tvořena profesionály v oboru. Po každém z nich, i po uzavření tematického celku, následuje test. Každý, kdo úspěšně projde celým kurzem, získá certifikát od společnosti Google.

Vybraní studenti univerzit, včetně Elišky, byli pozváni do centrály Googlu v Praze. Tři dny trávili s odborníky této společnosti, kteří jim předávali své zkušenosti. První den měli studenti přednášky od zaměstnanců Googlu. Druhý den byl zaměřený více prakticky, a to na workshopy, díky kterým se blíže seznámili s online marketingem. Velmi jsem ocenila přátelskou náladu, která panuje v této společnosti, čemuž dopomáhá i útulné prostředí." Poslední den studenti prezentovali své marketingové projekty, na kterých pracovali během pobytu v Praze. 

Eliška se svým týmem během návštěvy Googlu

„Na univerzitě jsem členkou spolku, který pořádá nejrůznější akce, proto jsem se již dříve zajímala o propagaci na internetu. Zde jsem mohla své vědomosti ještě rozšířit,“ popsala Eliška přínos workshopu. Komunikace s lidmi ze společnosti Google funguje i nadále. „Dostáváme různé úkoly, které plníme na své univerzitě a tím pomáháme ostatním studentům seznámit se s onlinem marketingem. Stát se ambasadorkou Digitální garáže vnímám jako velkou příležitost a jsem za ni opravdu ráda,“ dodala.

Google nabízí také offline školení, které je také zdarma. Specialisté na online marketing již přednášeli v Brně, další česká města jsou na řadě. Pořádají i workshopy, kde je možné aplikovat naučenou teorii. Nejbližší brněnský workshop - Online markeťákem na zkoušku - bude 7. listopadu. V Google garáži, ať už offline nebo online, je možné blíže pochopit jak fungují vyhledávače či sociální sítě, naučit se s nimi pracovat, i kterou reklamu bude nejvhodnější zvolit. 

Klíčová slova: google, práce, student, marketing

Fotogalerie

Hodnocení příspěvku

1 | 2 | 3 | 4 | 5 (1 - nejhorší, 5 - nejlepší)

Vkladání nových komentářů skončilo.