04.04.2018 20:00


Brňané se dozvědí o investicích města pomocí interaktivních her

Autor: Vojtěch Labuda | Kurz: Online Stisk | Kategorie: Zpravodajství

Zastupitelé ve spolupráci s agenturou Meda Age spustí tento pátek nové zábavné hry, které budou Brňany informovat o budoucích přestavbách ve městě. Zapojit se mohou jednotlivci i týmy a na sto nejlepších skupin čekají odměny. Kampaň za necelé dva miliony představí čtyři projekty na jaře a čtyři na podzim.

Primátor Petr Vokřál studuje brožurku projektu. Autor: Vojtěch Labuda.

Brno – Kampaň nazvanou „Brno, co není“ spustí vedení města tento pátek. Jejím cílem je informovat Brňany o čtyřech největších investičních projektech. Týmy o dvou až pěti lidech mohou pomocí mobilů řešit logické úkoly a šifry. Na ty nejlepší čekají výhry v podobě nevšedních zážitků. Zastupitelé představí zábavnou formou čtyři projekty, které mohou lidé řešit v jarní fázi od 6. dubna do 3. června. Prvním z nich je přeložení tramvajové trati v Plotní ulici, která se přemisťuje z ulice Dornych.

Brňané se mohou zaregistrovat na webu, kde se přihlásí pomocí jména a hesla. „Na webu naleznou brožurku a informace, kde hra začíná. Průvodce jim pomůže vyřešit každé ze čtyř soutěžních kol, která jsou pro ně nachystaná,“ uvedl generální ředitel agentury Media Age David Blažek, jenž se svým týmem interaktivní hru vymyslel. Účastníci budou potřebovat telefon s přístupem na internet, brožuru, tužku a k některým úkolům nůžky.

Tvůrci her rozdělili plány města do jarní a podzimní části. V každé z nich představí čtyři projekty. Úkoly musí soutěžící plnit celou cestu až do cíle. „Šifrovací hra umožní rodinám s dětmi a studentům projít si klíčová místa projektů. Dozví se i řadu zajímavých věcí o těchto místech,“ upřesnil primátor Brna Petr Vokřál (ANO). „Každému projektu jsme přizpůsobili úkoly a šifry a snažili jsme se je svázat s daným místem,“ doplnil Blažek.

Zastupitelé chtějí tímto krokem zvýšit zájem o zakázky a investice, o kterých se nyní v Brně rozhoduje. Přeložení tramvajové trati v Plotní ulici, nazvali tvůrci Šoférův gordický uzel, kvůli jeho složitosti. „Další projekty budeme lidem odkrývat zhruba každých čtrnáct dnů,“ informoval Vokřál.

Zastupitelé rozšiřují zavedený web kopemezabrno.cz o kampaň „Brno, co není“. Lidé na něm naleznou informace o dopravních omezeních a detaily o strategických projektech. O akci budou informovat také kameloti v kostýmech na různých místech Brna. U projektu v Plotní, který má přesunout tramvajovou trať z ulice Dornych, čeká na nejlepší týmy návštěva míst, odkud se řídí veřejná automobilová doprava v Brně.

Fotogalerie

Hodnocení příspěvku

1 | 2 | 3 | 4 | 5 (1 - nejhorší, 5 - nejlepší)

Vkladání nových komentářů skončilo.